Děkujeme za odeslání žádosti o půjčku!

 

Vaše žádost je v současné době vyhodnocována během pracovní doby (8:00 – 18:00, pondělí až pátek). Mějte, prosím, svůj telefon poblíž, protože náš tým zákaznických služeb Vás bude kontaktovat prostřednictvím SMS nebo telefonního hovoru z čísla 228 880 849 do 24 hodin poté, co Vaše žádost projde všemi interními kontrolami systému.

Chcete-li celý proces urychlit a zajistit rychlejší vyřešení Vašeho požadavku, ujistěte se, že jste provedli následující povinné kroky:

  1. Dokončete ověření identity ZenID. 
  2. Dokončete ověření bankovního účtu. 
  3. Pro dokončení žádosti dokončete uvítací hovor s jedním z našich agentů. 

Pokud jste nedokončili jeden z kroků 1 a 2, obdržíte samostatný e-mail s žádostí o tyto informace (dva samostatné e-maily, pokud jste oba kroky přeskočili). Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi, zkontrolujte, prosím, složku SPAM ve Vaší e-mailové schránce.

Pokud jste dokončili kroky 1 a 2, počkejte, až Vás náš tým zákaznických služeb bude kontaktovat a požádá Vás o uvítací hovor.

 

Jakékoli dotazy týkající se Ferratum Credit budou zodpovězeny během uvítacího hovoru.   

 

Mezitím se, prosím, vyhněte odesílání více žádostí, abyste předešli zdržení nebo nepříjemnostem.   

Pokud bude Vaše žádost schválena, obdržíte od nás SMS s PIN kódem. Tento kód budete moci použít ve svém zákaznickém účtu k potvrzení Vašeho souhlasu se smluvní dokumentací a k přihlašování v budoucnu.

 

Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Neváhejte a ohodnoťte své zkušenosti s námi zde.